wtorek, 4 lutego 2014

Tańczące Tatry z Matysówki

Alarm zadziałał i w dosyć mocnym składzie udało się na Tatry z Rzeszowa skutecznie zapolować.
Co prawda widok zarysowanych na horyzoncie Tatr był nieporównywalny do obrazu z kamery na Liwoczu, ale pół godziny po zachodzie słońca już ładnie się prezentowały na zdjęciach.

2014-02-03 Rzeszów Matysówka
Tak się prezentowały po przyjeździe na górkę, parę minut po zachodzie słońca

 tak wyglądał obraz z Liwocza kilka minut wcześniej


A tak jakieś 45 minut po zachodzie:



Poniżej ciekawostka - tańczące w inwersji góry

5 komentarzy:

  1. Witam, fajne zdjęcia. Mi udało się ustrzelić ze Sołonki również 03 lutego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie, nie sądziłem, że aż tak ładnie wyjdą wieczorem z Rzeszowa!

    Anonimowy - jak masz zdjęcia z Sołonki to podeślij ja nam na kolbuszowa-tatry@gmail.com - chętnie je tu zamieścimy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł, wysyłam na ten adres ale odrzuca mi maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij mi maila to podeślę
      yak_tur@interia.pl

      Usuń
  4. Sorki, pomyliłem się w adresie. Poprawny to kolbuszowa.tatry@gmail.com

    PS. Z dzisiejszego dnia chyba się sporo fajnych zdjęć nam uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń