środa, 4 listopada 2015

Tatry Dąbrowy (160 km)

Dziś podziwiamy zdjęcia wykonane przez Marcina z miejsca Dąbrowa (Góra, Słotwinka). To już na zakończenie dobrych warunków obserwacyjnych z ostatnich dni. Na uwagę zasługuje ostatnie zdjęcie z mirażami inwersyjnymi Wysokiej i Rysów oraz Mięguszowieckich Szczytów.

Tatry z Dąbrowy, 2015.11.03.
fot. Michał Skiba

Tatry z Dąbrowy, 2015.11.03.
fot. Michał Skiba

Tatry z Dąbrowy, 2015.11.03.
fot. Michał Skiba

Miraże Tatr (Wysoka i Rysy oraz Mięguszowiecki Czarny) widziane z Dąbrowy, 2015.11.03.
fot. Michał Skiba

4 komentarze:

  1. Mam pytanie do Michała. Na drugim zdjęciu widać większą panoramę niż ja widziałem zazwyczaj z skrzyżowania obok wieży telefonicznej. Czyżby zdjęcie robione z platformy��? Świetne foty swojadroga. Ja mi radę Tatr widzialem z Solonki wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęć nie robiłem z krzyżówki tylko jakieś 100 m wcześniej w kierunku Trzciany z drogi między masztami bez platformy oczywiście😊 bo jest trochę wyżej. Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jakby na platformę wyjść to by zdjęcie wtedy było niezłe:).
    Swoją droga co tam wiercą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem chyba szczęścia szukają😊 ja nie miejscowy😊 tylko pracuje w pobliżu.

      Usuń