piątek, 30 października 2015

Komunikat obserwacyjny na weekend

Aktualizacja 2015.11.01. 09:24. Poranek nie był rewelacyjny. Wczorajszy zachód słońca za to był piękny, szczególnie na południu regionu:

Tatry z Tokarni, 2015.11.01.
fot. Dawid Szpaderski

Więcej zdjęć na: 

Napisał dziś do mnie Dawid, że warto wydać komunikat obserwacyjny na sobotni zachód słońca bo zapowiada się ciekawie - zgadzam się z nim w pełni. Również niedzielny poranek i wieczór charakteryzują sprzyjające dalekim obserwatorom prognozy. Wymagane w tych warunkach będzie jednak przewyższenie minimum 100-200 m ponad poziom dolin, aby wyglądnąć ponad warstwę osiadającej wciąż inwersji. Warunki będą wspaniałe w górach, dla "doliniarzy" jednak już nie tak łaskawe.

7 komentarzy:

  1. No to jutro z rana na Matysówke😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziś rano jednak spałeś. Na poranne widoki na Tatry poczekałbym jeszcze do zimy - zresztą to jest zawsze prawie jak loteria. Trzeba utrafić w ten jeden, maksimum dwa poranki rocznie aby zobaczyć z Matysówki ośnieżone Taterki.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Właśnie ze nie spałem tylko przed Kościołem zaliczyłem Łany a że mam blisko to ok😊 ale nic nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był dziś fart z Magdalenki ustrzeliłem koło 16 40 tydzień polowań zakończony małym sukcesem Pozdrawiam 😊

      Usuń
    2. Ciekaw jestem jak to dziś wyglądało z Magdalenki. Ja się czaiłem w Kolbuszowej ale jednak zbyt wiele brudu nisko siedziało, a tam tylko 25 metrów ponad dolinę...

      Usuń
    3. Podeśle jak wrócę do chałupy 😊

      Usuń